عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان در زبان فارسی ایجاد کرد

درباره ی شهر دبی بیشتر بدانیم

زندگی در دبی

این روزها شهر دبی با جزایر نخل، مایل‌ها سواحل شنی سفید رنگ، معماری شگفت‌انگیز و برج‌های بلند و آسمان‌خراش، مراکز خرید شیک و بازارهای سنتی، رستوران‌های لوکس و غذاهای بین‌المللی در قلبِ کشور امارات متحده عربی، یکی از هیجان‌انگیزترین و در عین حال باشکوه‌ترین مقاصد گردشگری خاورمیانه به شمار می‌رود؛ قطعاْ زندگی در این شهر لوکس با اقتصاد قوی و سطح رفاه بسیار بالایی که دارد یک تجربه جذاب برای شما خواهد بود.

 

درباره دبی بیشتر بدانید!!!

تحصیلات عالی در دبی و پیروی از استانداردترین و مناسب‌ترین برنامه‌های آموزشی پیشرفته در مدارس اروپا و آمریکا، مراکز درمانی فوق‌العاده با امکانات پیشرفته، امنیت بسیار بالا، بازار کار عالی، استقلال مذهبی، تفریحات متنوع و جاذبه‌های گردشگری از جمله مواردیست که امروزه این شهر را به یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی و توریستی در جهان تبدیل کرده است؛ پس اگر شما قصد اشتغال یا زندگی در دبی را دارید هرگز دچار تردید نشوید و همین حالا اقدام کنید.
در دبی مالیات‌بردرآمد آزاد است و هیچ اجباری بابت پرداخت مالیات وجود ندارد؛ شهروندان فقط برای مواردی خاص مانند دخانیات و نوشیدنی‌های الکلی ملزم به پرداخت مالیات می‌باشند که این نیز از سیاست‌های دولت جهت جلوگیری از فساد می‌باشد.
زندگی در دبی هزینه‌های نسبتاً بالایی دارد، اما در مقابل، اکثر شاغلان حقوق و مزایای بالایی دریافت می‌کنند؛ به طور کلی باید بگوییم که دبی یکی از گران‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود.
دبی به دلیل قرارگیری در ناحیه گرم و خشک و بیابانی، در سال تنها دو فصل دارد: تابستان و زمستان؛ در‌ حقیقت باید گفت که این شهر به معنای واقعی کلمه گرم است و در تابستان، تحمل آب‌وهوای آن سخت و طاقت‌فرسا است که ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد؛ اما فصل زمستان در این کشور مانند فصل بهار در کشور خودمان، ملایم و دلپذیر است.

درباره

ارسال نظر

با تیک زدن این دکمه شما قوانین و مقررات و حریم خصوصی را پذیرفته اید.